OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Kundsupportansvarig ingår du i Försäljning / Marknadsteamen och har en central roll på här på Stendahls Bil.
Dina arbetsdagar innehåller ett brett spektra av spännande arbetsuppgifter och du kommer att ingå i ett nystartat team som arbetar över ortsgränserna.
Det händer massor i bilbranschen nu, ny bilteknik, digitalisering, köp online/offline, nya kontaktytor för kund osv och pga det har det aldrig varit viktigare med kundkontakt och smidig hantering i kundens vardag som nu.
För att fortsätta att leverera service i toppklass söker vi nu dig som brinner för att skapa minnesvärda möten, var de än inträffar.
Alla våra kunder ska känna sig personligt omhändertagna vare sig om de besöker oss i bilhallen, mailar, chattar, ringer eller skickar röksignaler till oss.
Du tar hand om kunden där kunden är helt enkelt.
Vem är du?
Vi söker dig som är social, kommunikativ, prestigelös och trivs med att ha många bollar i luften.
Du känner dig hemma i att kommunicera med kund i både skrift och tal.
Du är ordningsam och gillar att analysera kundflöden och KPI:er för att hitta framgång.
Meriterande är:
Kunskaper inom datadriven insikt som tex Power BI eller liknande.
Om du behärskar fler språk än svenska.
Om du har arbetat med kundsupport och sälj via digitala kanaler.
Anställningsort: Lilla Edet.
Omfattning: Heltid tillsvidare med provanställning i 6 månader.
Tillträde snarast.
Krav på körkort