OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att leverera snabb och förstklassig service? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Kundsupport/Innesäljare arbetar du främst med att erbjuda HomeMaids kunder en högkvalitativ service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration. Därutöver har du en viktig roll i att supportera dina kollegor i distriktet. Du kommer också arbeta aktivt med att ta kontakt med kunder via förfrågningar och leads samt arbeta med av- och ombokningar.
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
- Supportera kunder via telefon och mejl.
- Avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster.
- Skapa och skicka offerter.
- Följa upp, analysera och föra statistik på försäljning och leverans.
- Boka in och utföra kundbesök till privata kunder och företag.
Personliga egenskaper och kvalifikationer,
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat.
Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det utan att tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Du behöver vara kommunikativ, lösningsorienterad och ha en god struktur. En teamplayer med hög ansvarskänsla och med viljan att jobba i ett högt tempo. Du tycker om att träffa och prata med människor och ger alltid service av hög kvalitet.
Viktigt för tjänsten:
- Erfarenhet av kundservice, med fördel via telefon.
- God samarbetes- och kommunikationsförmåga.
- God systemvana.
- B-körkort.
- Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Arbetstider är främst förlagda vardagar mellan 07.30-16.30, med viss flexibilitet då hembesök på kvällstid kan förekomma.
Placering: Växjö
Anställning: 100%, 6 månaders provanställning
Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse.
Ansök senast: Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
HomeMaid AB (publ) är Sveriges största rikstäckande tjänsteföretag inom hushållsnära tjänster och erbjuder kunderna även kontorsservice och omsorgstjänster. Vår ambition är att skapa en bättre livskvalitet för våra kunder, såväl i hemmet som på jobbet. Vi riktar oss därför till både privatkunder, företag och kommuner med våra tjänster. HomeMaid är noterat på Spotlight Stock Market sedan november 2005. Egna filialer finns på 14 orter i Sverige med huvudkontoret i Halmstad. Därutöver finns samarbetspartners i ett antal ytterligare städer.