OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kollega till vår kundtjänst! Trivs du med en utåtriktad roll, varierande arbetsuppgifter och motiveras du av kundkontakt och att ansvara för att leverera lösningar? Vill du jobba i ett snabbt växande företag och vara en av våra viktigaste länkar i kontakten med våra kunder? Då är det kanske just dig vi söker!
Duab befinner sig i en spännande tillväxtfas och vi säljer produkter från marknadens starkaste varumärken tillsammans med våra egna varumärken. Vi ser det som en av de viktigaste delarna av verksamheten att kunna hålla en grym service för kunden både före, under och efter ett köp!
Vi strävar alltid efter att vara en aktör som kunden kan lita på och känna sig trygg med att kontakta, vare sig det gäller beställning, frågor och support, garantiärenden eller bara goda råd.
Övergripande beskrivning
I din roll kommer du hantera inkommande samtal och mail från kunder. Du svarar på produktfrågor och vägleder kunden till rätt lösning. Därtill arbetar du administrativt i ärendehanteringssystem med att logga ärenden, skapa arbetsorder och rapportering av avvikelser. Du ingår i ett team, där ni tillsammans säkerställer hög kvalitet i att ge god service och hantera ärenden.
Du har också en öppenhet för förändringar, där din anpassningsförmåga hjälper dig hantera förändringar under arbetsdagen. Du är också en person som trivs med att skapa och hålla din egen struktur, vilket du har god användning av i miljöer med varierad arbetsbelastning.
Kvalifikationer
- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- God datorvana
- Serviceinriktad
- Flexibel
Meriterande om du dessutom
- Tidigare arbetat med kundservice
- Är tekniskt och intresserad av Duabs sortiment
- Är nyfiken och har lätt för att lära
Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts när vi hittat rätt person.
Välkommen med din ansökan till: kontakt@duab.se
Märk ansökan med Kundsupport/kundtjänst