Kundsupportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Doktor24 är ett av Sveriges ledande bolag inom health tech med en tydlig vision om att skapa en digi fysisk vårdkedja för att göra svensk sjukvård lättillgänglig för alla. Doktor24 grundades 2016 och ägs idag av Patricia Industries (en del av Investor AB), Stena Sessan, Ernström & Co och Apoteket AB.

Doktor24 har sedan starten samarbetat med den fysiska vården och arbetat för att integrera digital och fysisk vård. Tillsammans med Apoteket AB och andra vårdaktörer bygger vi nu ett brett vård- och hälsonätverk. Det betyder vård både digitalt och fysiskt i en digitalt sammanhållen vårdkedja där patienten utifrån sitt individuella behov guidas till rätt vård på rätt plats och nivå, digitalt eller på någon av våra fysiska mottagningar på apotek landet över.

Doktor24 växer och vårt kundsupporteam växer. Därför söker vi nu en kundsupportmedarbetare på deltid som vill vara med på resan att sätta kunden och patienten i fokus och ge service i bästa kvalité.

Om tjänsten
Du kommer få arbeta i ett ambitiöst team som har kunden och patienten i fokus och som ger god service i ett högt tempo, via mejl och telefon. Vi får in en stor variation av frågor och problem där vissa löses relativt lätt, och andra är mer komplexa och kräver samarbete med andra team. Vi är länken mellan kunden och företaget och därför är det viktigt att vi rapporterar in tekniska fel, feedback vi får och otydligheter som uppkommer för patienten så att vi ständigt kan förbättra vår tjänst. I teamet är det högt i tak och vi delar gärna tankar, idéer och erfarenheter för att kunna utvecklas och bli bättre.

Utöver att hjälpa våra kunder och patienter finns vi tillhands för att hjälpa vår vårdpersonal med diverse olika problem. Därtill stöttar vi vårt team för medicinsk administration vid behov.

Vår kundsupport är i dagsläget öppen vardagar 08:00-17:00 men arbetstiderna varierar utefter behov. Arbetstiderna kommer primärt vara dagtid men vi ser gärna att du är öppen för att arbeta även kvällar och helger. Vi söker någon som kan börja jobba hos oss från början av januari.



För att lyckas i rollen behöver du:

- tala och skriva flytande svenska och engelska.
- vara flexibel, serviceinriktad och en problemlösare.
- gilla mixen av att arbeta självständigt och tillsammans i ett team.
- vara stresstålig och trivas att arbeta på en arbetsplats där det ständigt sker förändringar och nya utmaningar.
- vara tekniskt lagd och känna dig bekväm med att arbeta i en mängd olika system.


Det är meriterande om du har arbetet inom kundsupport tidigare eller liknande serviceyrke. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Ser du att detta är en roll för dig? Varmt välkommen in med din ansökan snarast möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Doktor24
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2021
  • Ansök senast: 14 maj 2022

Liknande jobb