OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För uppdrag i Linköping söker vi nu ansvarsfulla och serviceinriktade kundsupportmedarbetare! Med känsla för god service kommer du få möjlighet för både självständigt arbete samt samarbete i grupp inom ärenden från kunder och besökande via telefon, mail och reception.
Omfattning: 100%, dagtid måndag – fredag. Önskad start omgående med inledande uppdrag på 6 månader.
Placeringsort: Linköping
Uppdragsgivare: Randstad AB
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-02-19. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Vi arbetar med kunder inom olika branscher och miljöer, varför arbetsuppgifterna kan skilja sig beroende på vilka uppdrag vi har inne. Dina arbetsuppgifter kan bland annat innefatta:
Kundkontakter via telefon, mail och besök.
Vägledning och stöttning i ärenden till kunder och kollegor.
Självständigt arbete, likväl som samarbete med andra.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning tillsammans med arbetslivserfarenhet av att arbeta med service och kundbemötande. Du är van och trivs att möta kunder via telefon, via fysiska besök och mejl ledes. Du har god datavana och kunskaper i officepaketet samt talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
För att lyckas i din roll hos oss är det viktigt att du trivs i omväxlande miljöer, är van vid att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå goda resultat, att utföra ett arbete med hög service och kvalitet och på det sätt vara en god representant för Randstad ute hos kund.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044