OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Självgående kundsupportmedarbetare med magisk känsla för kundrelationer till Tranås?
Vi måste snacka.
Nu tar det oslagbara gänget på HydSupply en paus från att överträffa kundernas förväntningar och ger oss ut på fältet på jakt efter vår efterlängtade kollega i form av en kundsupportmedarbetare i en helt egen klass.
Är det kanske du som knappt kan bärga dig från att kasta dig in i rollen för att charma nya och existerande kunder?
Kort om tjänsten
I rollen som kundsupportmedarbetare kommer din vardag att bestå av varierande arbetsuppgifter, men det primära handlar om att bistå kunderna med bästa möjliga service. Du kommer att jobba nära kontorets övriga personal och stötta dem i att finna de lösningar som bäst uppfyller kundens behov. Kliar det i fingrarna? Bra! Läs vidare.
En vanlig dag kan du exempelvis pyssla med:
Registrera kundorder via servicecenter, telefon och mejl
Leveransbevaka kundorder och meddela kund vid förändring av leveranstid samt administrera detta i vårt affärssystem.
Serva våra kunder ”över disk”
Lagerarbete som till exempel lagerplock, påfyllning av produkter, godsmottagning och inventering.
Slangproduktion
Hur är stämningen på jobbet?
Vi tog ett snack med dina framtida kollegor för att känna in atmosfären på jobbet. Så här lät det:
”Vill du arbeta med de bästa på marknaden och samtidigt växa som människa är det här du
ska vara. Här finns alla möjligheter om man själv ger så får man tillbaka.”
”Vi uppmuntrar kreativitet och utveckling, organisationen och människan växer tillsammans.
Mitt mål är att ha kul på jobbet och här finns det mycket glädje med härliga jobbarkompisar.”
Fler saker som gör livet extra trevligt på HydSupply
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal
Frukost varje dag på kontoret
Personalaktiviteter (AW, hockey, jakt och fiske, julfest)
Vem är då vår nya legend?
För att vara aktuell för tjänsten har du en avslutad gymnasieutbildning och ett stort tekniskt intresse. Har du tidigare erfarenhet inom automation anses det starkt meriterande dock ej något krav.
Som person är du naturligt driven och flexibel med en medfödd förmåga att se möjligheter, söka upp den information som krävs, och se till att dina kundärenden dras i mål på ett sätt som genererar leenden både hos kunden och chefen.
Extra glada blir vi om du är van att jobba i affärssystem som Pyramid och Office-paketet. Eftersom jobbet innefattar kontakt med både svenska och engelska kunder så hanterar du båda språken obehindrat i både tal och skrift.
B-Körkort är ett krav.
Om HydSupply
Varje dag strävar vi efter att erbjuda våra kunder Sveriges bästa företagspartner inom industriell automation. Resan mot nya mål och ökad tillväxt blir lite lättare med en bra partner. Egentligen är det väldigt enkelt.
Vi lyssnar, sedan levererar vi. Under namnet HydSupply har vi samlat några av branschens bästa ingenjörer, montörer och konstruktörer. Vi är övertygade om att våra kunders framgång är vår egen framgång.
Vid frågor kontakta Martin Andwester, Teamleader kundservice, 0770-33 91 24 alternativt martin.andweater@hydsupply.se