OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och trivs med att ha flera kontaktytor? Vill du utvecklas inom logistikbranschen och bli en del av ett globalt företag med god tillväxt? Som kundsupportmedarbetare kommer du få en stor inblick och kunskap om organisationen och dess produktion. Du kommer vara en stor tillgång för företaget där ditt inflytande kommer vara betydelsefullt.
Läs mer nedan och skicka in din ansökan redan idag!
Om företaget
Kundföretaget är ett svenskt utvecklingsinriktat medicinteknikföretag med fokus på högpresterande superabsorbenter. Alla produkter är egenutvecklade och tillverkas i deras produktionsanläggning. Huvudkontoret och fabriken är beläget i Kisa i Östergötland.
Kunden befinner sig i en stark tillväxtfas och vill hitta dig som vill vara med på en spännande resa. Verksamheten präglas av engagerade och kunniga människor som arbetar med allt från utveckling till produktion och distribution. Målet är att förbli i framkant av utvecklingen genom att förstå vad deras kunder vill, skapa förtroende genom konsekventa prestationer – och driva affärstillväxt.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupportmedarbetare har du ett tätt samarbete med företagets logistikkoordinator. Du kommer ha en spännande roll som innefattar flera ansvarsråden så som logistikplanering, kundsupport och administration.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst bestå av;
• Boka och planera transporter för leverans.
• Ge support till externa kunder i frågor som rör order, leverans och fakturering.
• Orderregistrering.
• Löpande dokumenthantering i form av fakturor och fraktsedlar.
• Administrativa uppgifter för att avlasta kollegor.
Tjänsten är på deltid (60% eller enligt överenskommelse). Uppdraget är en visstidsanställning som sträcker sig mellan 2023-04-03 till 2023-08-31 med eventuell möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta måndag till onsdag och dina arbetstider är förlagda på dagtid. Ditt kontor är placerat i Kisa.
Din profil
För att trivas och ha rätt förutsättningar för tjänsten är du social, framåt och noggrann. Du uppskattar att samarbeta med andra och du har ett utpräglat servicetänkande i dina arbetsuppgifter. Du utför dina arbetsuppgifter självständigt och tar initiativ för att lösa problem som uppstår.
Som person tycker du om administrativt arbete och har en förmåga att snabbt lära dig nya tillvägagångsätt. Du har en förståelse för logistiskt tänkande och kan samverka inom och över avdelningsgränser. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom logistik eller kundsupport.
Du har en god kommunikativ förmåga och behärskar det svenska och engelska språket i såväl tal som skrift. Du har lätt att ta kontakt med andra, såväl kollegor i företaget som externa parter. Vidare ser vi att du även har en god datorvana där du snabbt och enkelt navigerar i de olika digitala systemen.
Ansökningsförfarande
Detta är en konsultlösning vilket innebär att du anställs av Skill och jobbar på uppdrag hos kundföretaget, möjlighet till övertag av kund kan finnas i ett senare skede av anställningen. Urvalsprocessen och tillsättning sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Vi tar ej emot ansökningar via mejl men vid frågor gällande tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryterare på Skill,
Hanna Sjöström, hanna.sjostrom@skill.se.
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och Tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Broeders
Svanhild Johansson
Mattias Östman
Pehr Petersson
Lena Johansson
Annika Elfvingsson
Fredrik Larsson
Svanhild Johansson
0720 05 99 64
Elise Karlborg
0707-77 96 41
Pehr Peterson
0707-78 96 99