Kundsupportmedarbetare till Borås med start 8e november

Kundsupportmedarbetare till Borås med start 8e november

Arbetsbeskrivning

Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 23 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

DIN ROLL
Brinner du för att ge service, skapa goda kundrelationer och vill utvecklas inom merförsäljning? Vill du dessutom arbeta på vardagar med kontorstider? Då kanske du är vår nya kollega!
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för Comviq, att bistå kunder med ärenden som rör fakturafrågor, abonnemang samt produktfrågor. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare
DINA EGENSKAPER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.


Utöver detta ser vi att du är:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav

För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans.

DETTA FÅR DU
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
möjlighet till provision.

Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Anställningsförhållanden
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:30-17:30
Anställningsgrad: 75-100%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2021-11-08

Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Nazanin Moheb
0704621845
Maria Carlström
0704621867
Rekryterare Darko Bogic

Darko Bogic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Borås Borås
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Besöksadress

Armbågavägen 10
Borås

Postadress

Armbågavägen 10
Borås, 50630

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

18 december 2024

Application Advisor, Customer support

Application Advisor, Customer support

18 december 2024