Kundsupportmedarbetare till företag inom bolagsstyrning

Kundsupportmedarbetare till företag inom bolagsstyrning

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget:

Företaget fokuserar på bolagsstyrning och på att skapa lösningar för administrativa och ekonomiska rapporter företag arbetar med. Detta för att underlätta för företagen och samla all deras information på ett ställe. Företaget har vuxit sig stort på kort tid och behöver nu utöka deras personalstyrka. Mer information om företaget ges ut under ett nästa steg som är en telefonavstämning.

Arbetsuppgifter:

I rollen ingår i ett team där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att lösa supportärenden från användarna kring tjänsten. Du skapar och uppdaterar innehåll på supportsajten och guidar nya kunder via videomöten där du hjälper dem att komma i gång med tjänsten. Tjänsten utvecklas kontinuerligt och du är en viktig länk i att föra vidare feedback från kunder till företagets utvecklingsavdelning. Slutligen administrerar du kundernas ordrar och inställningar. God förståelse för redovisning värderas högt då du skräddarsyr ekonomiska rapporter åt kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning (meriterande med inriktning på ekonomi)
• Några års arbetserfarenhet
• Mycket goda svenska kunskaper i både tal och skrift
• Erfarenhet av support är meriterande
• Ett intresse för ekonomi värderas högt
Som person har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. Du trivs med att prata med kunder och motiveras av att ge förstklassig service. Det visar du med din förmåga att jobba rådgivande i kunddialogen. Vidare skapar du förtroende hos de du arbetar med, du är lyhörd och lyssnar in din omgivning. Du motiveras även av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Linköping alt. Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Linköping, kundsupport, heltid, administrera, support, service, kundservice, ekonomi, kundtjänst, Stockholm, kundsupportmedarbetare

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2022
  • Ansök senast: 29 augusti 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024