Kundsupportmedarbetare till Kiwa i Luleå

Kundsupportmedarbetare till Kiwa i Luleå

Arbetsbeskrivning

Kiwa är idag ett av de mest framgångsrika företagen i TIC-branschen och deras serviceorganisation består av ca 35 medarbetare utspridda i hela Sverige. Tillsammans arbetar de med att stötta såväl kollegor i linjen som Kiwas kunder i olika administrativa frågor såsom avtal, offerter, fakturaunderlag mm via mail, telefon och personlig kontakt. Arbetet inom kundsupporten leds av en chef som är placerad i Malmö och organiseras på daglig basis av tre gruppledare.
På Kiwa arbetar vi med att ständigt utveckla kvaliteten såväl internt som externt och att förbättra och effektivisera våra processer. Vi speglar även samhället i stort genom mångfald och vi ser gärna sökande med olika kulturella bakgrunder och strävar efter en varierad ålders- och könsfördelning.

Just nu söker vi på Manpower en kundservicemedarbetare till Kiwas verksamhet i Luleå.
Är du en administrativ stjärna som är genuint intresserad av att tillsammans med övriga kollegor inom Kundsupport säkerställa en service i världsklass?

För att lyckas i den här rollen behöver du trivas i ett serviceyrke och ha stor social kompetens. Vi tror även att du har den där lilla extra fingertoppskänslan i att möta människor i olika situationer. Det är viktigt att vi alla hjälps åt för att nå framåt och att en då gör det som behövs och ser sig som en i laget.

Dina främsta arbetsuppgifter är:

* Första linjens interna och externa support främst via telefon och ärendehantering
* Registrering i olika databaser
* Allmänna förekommande administrativa uppgifter på kontoret

Tjänsten är placerad på Kiwas kontor i Luleå men du och dina kollegor arbetar i en central serviceorganisation för hela Kiwa vilket innebära att du kommer att ha kontakt med både kollegor och kunder i hela Sverige. Arbetstiderna är 7.30-16.00 med begränsad möjlighet till flextid.

Din personlighet är viktig för oss! Du är positiv, lösningsorienterad, vill vara med och påverka samt att utveckla - både dig själv och Kiwa. Hos oss är alla en del av Kiwas utveckling och därför har du ett tekniskt intresse och en vilja att förstå vad vi jobbar med för att kunna leverera service med hög kvalitet!
Vad vi vill att du har med dig till oss:

* Något eller några års erfarenhet från en liknande administrativ roll med goda resultat
* Goda kunskaper i svenska och engelska
* God systemvana, gärna från Microsoft Dynamics 365 och Agresso

Det är även meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat med kundsupport både intern och extern support. Vana med att hantera inkommande ärende via ärendehantering och telefon.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på Manpower på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer.

Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Ansök redan idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Erik Heckler på telefonnummer: 0660-59977.
Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 11 januari 2023

Liknande jobb


28 november 2024