Kundsupportmedarbetare till kund i Söderköping!

Kundsupportmedarbetare till kund i Söderköping!

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och trivs med att ha flera kontaktytor? Som kundsupportmedarbetare kommer du få en stor inblick och kunskap om organisationen och dess produktion. Du kommer vara en stor tillgång för företaget där ditt inflytande kommer vara betydelsefullt.

Läs mer nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Om företaget
Vi söker nu en engagerad individ för uppdrag hos vår kund i Söderköping. Vår kunder är verksam inom tillverkningsindustrin och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du tillsammans med andra skickliga medarbetare strävar efter att uppnå kundens mål.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupportmedarbetare har du ett tätt samarbete med kollegor. Du kommer ha en spännande roll som innefattar flera ansvarsråden så som logistikplanering, kundsupport och administration.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst bestå av;
• Boka och planera transporter för leverans.
• Ge support till externa kunder i frågor som rör order, leverans och fakturering.
• Orderregistrering.
• Administrativa uppgifter för att avlasta kollegor.

Uppdraget är en visstidsanställning med start i augusti. Du kommer att arbeta måndag till fredag och dina arbetstider är förlagda på dagtid.

Din profil
För att trivas och ha rätt förutsättningar för tjänsten är du social, framåt och noggrann. Du uppskattar att samarbeta med andra och du har ett utpräglat servicetänkande i dina arbetsuppgifter. Du utför dina arbetsuppgifter självständigt och tar initiativ för att lösa problem som uppstår. Som person tycker du om administrativt arbete och har en förmåga att snabbt lära dig nya tillvägagångsätt. Du har en förståelse för logistiskt tänkande och kan samverka inom och över avdelningsgränser. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom logistik eller kundsupport.

Du har en god kommunikativ förmåga och behärskar det svenska och engelska språket i såväl tal som skrift. Du har lätt att ta kontakt med andra, såväl kollegor i företaget som externa parter. Vidare ser vi att du även har en god datorvana där du snabbt och enkelt navigerar i de olika digitala systemen.

Ansökningsförfarande
Vi jobbar med löpande med urval och tillsättning. Har du frågor om möjligheter eller vår rekryteringsprocess kan du kontakta ansvarig rekryterare Sandra Backelin, 011-199468 sandra.backelin@skill.se.

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och Tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juli 2023
  • Ansök senast: 31 juli 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024