OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du är en stjärna på att arbeta administrativt, ha kontakt med många människor samtidigt samt älskar att ge service i världsklass, då är det här jobbet för dig. Din utgångspunkt i arbetet är att dagligen ta emot och hantera ärenden från Modexas kunder! Därför söker vi nu en serviceminded person som lever för företagets värdeord: att sätta kunden först, respektera människan och som står för hållbarhet – på riktigt!
OM TJÄNSTEN
Modexa arbetar med att säkerställa att varje hyresgäst har det bästa köket i sina boenden. De arbetar med hela produktionslösningen, från produktion till entreprenad och montage. Här kommer du spela en viktig roll i arbetet och ge den bästa servicen till Modexas kunder. Du kommer att ingå i ett team om två personer i kundsupporten som definieras av en hög servicekänsla men också av glädje och gemenskap. Inom avdelningen hanteras supportärenden och reklamationer från deras kunder. I allt ditt arbete är det centralt att alltid ha kunden i fokus och ha en affärsmässig approach.
Du erbjuds
* En fot in i ett spännande företag.
* Ett härligt team som stöttar varandra.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ärendehantering och support till Modexas kunder över telefon och mail.
- Hantera reklamationer och inkomna missnöjen.
- Ha dialog med interna kollegor för att säkerställa att ni levererar service av högsta klass till kunderna.
VI SÖKER DIG SOM
- Trivs att arbeta i högt tempo och ha många kontaktytor samtidigt.
- Har god dator- och systemvana.
- Kan tala och skriva på svenska och engelska då båda språken förekommer i det dagliga arbetet.
- Har en avklarad gymnasial utbildning.
- Kan arbeta heltid med omgående start till och med v. 33.
Meriterande
* Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundsupport och ärendehantering.
* Har arbetat i affärssystemet Pyramid.
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Trivs att ha många kontaktytor och bollar i luften samtidigt
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Konsultuppdrag på heltid med start omgående fram till och med v. 33. Finns goda möjligheter till förlängning.
* Placering: Västerås
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Är du intresserad av att veta hur Modexa presenterar sig som arbetsgivare. Klicka då på länken för att läsa mer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231