Kundsupportmedarbetare till Trademax med goda utvecklingsmöjligheter

Arbetsbeskrivning

Har du ett brinnande intresse i att överträffa kundens förväntningar? Trivs du i en roll med mycket kundkontakt och har ett genuint intresse för inredning? Letar du efter en ny utmaning där du får möjligheten att växa och utvecklas? Då har vi möjligheten för dig!

För Trademax räkning söker vi nu en positiv och serviceminded kundsupportmedarbetare med ett stort försäljningsfokus.
Du får möjligheten att bli en del av ett ungt och modernt företag i tillväxt med drivna och engagerade kollegor på deras kontor i Helsingborg. Trademax är ett varumärke inom Bygghemma Group som är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden.

Företagspresentation
Möbel- och inredningsföretaget Trademax startade som ett litet familjeföretag 2008 och har sedan dess vuxit till att bli Nordens största möbelbutik på nätet. På åtta år har företaget gått från 2 till över 200 anställda, en omsättning på närmare en miljard och fler än 450 000 kunder. Förutom 10 fysiska butiker har Trademax e-handelsbutiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark och tillhör sedan 2013 den stora möbeldivisionen Bygghemma Group.

Tjänstebeskrivning
Som kundsupportmedarbetare på Trademax är du den som skall ge kunderna ett positivt och engagerat bemötande. Du bemöter kunder via telefon och mail och hjälper dem att snabbt få svar på sina frågor gällande beställningar och produkter. Som kundsupportmedarbetare ger du kunderna erbjudande och tar initativ till merförsäljning. Tjänsten innefattar varierande arbetstider. Arbetstider är dagtid 8-16.30 men även var 6:e helg och var 3:e vecka kväll fram till klockan 19.00.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är positiv, engagerad, noggrann och är van vid att arbeta i ett högt tempo. Vidare trivs du i en roll med mycket kundkontakt och trivs med att prata med kunder över telefon. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service och/eller försäljning ses detta som meriterande. Viktigaste är dock att du har den rätta inställningen och brinner för att erbjuda dina kunder bästa möjliga service. Du har fullgjord gymnasieutbildning. Du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.

Ansökan
Låter detta som en tjänst som skulle passa dig? Då vill vi att du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Pettersson på telefonnummer 040- 611 07 70.

TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP TEAM Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 27 april 2017

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024