Kundsupport/orderadministratör

Kundsupport/orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Medexa är det personliga, snabbfotade företaget med fokus på centralövervakning och produkter inom kvinno- och förlossningsvård. Med deras egen CE-märkta mjukvaruprodukt Milou bidrar de till en trygg och säker vård. Medexa är verksamma inom Norden och Tyskland med huvudkontoret placerat i Malmö. Sedan 2013 ingår Medexa i den börsnoterade internationella industrikoncernen Indutrade.
För mer information om Medexa besök: https://www.medexa.se/en/home/
Om tjänsten
Som kundsupport/orderadministratör hos Medexa ansvarar du hela orderprocessen från beställning av kund till orderregistrering, kontakt med leverantörer och packning av ordrar för leverans. Du har därmed en viktig funktion på företaget där du förväntas ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete. Mer konkret innebär tjänsten:
– Ansvar över infomail
– Orderhantering
– Kontakt med kunder och återförsäljare gällande ordrar, pris- och produktfrågor
– Kontakt med leverantörer vid beställning av produkter, reservdelar och garantiärenden
– Fakturering
– Packning av kundordrar
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående t.o.m. hösten 2023, där du kommer att vara anställd av EMPLOID och arbeta som uthyrd konsult hos Medexa.
Om dig
För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har en bakgrund inom service. Vi ser gärna att du har arbetat administrativt samt att du har ett intresse av att utvecklas och lära dig nya saker. Mer konkret krävs:
– 1–2 års erfarenhet av service/kundtjänst
– Svenska och engelska i tal och skrift
– Förståelse för de skandinaviska språken
– Erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem, Visma är meriterande
Då du är ensam i rollen som kundsupport/orderadministratör är det viktigt att du känner dig bekväm med att ta ett stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete. Du kommer ha mycket kontakt med kunder, återförsäljare och leverantörer via såväl mail som telefon vilket kräver att du är professionell i din kommunikation och att du kan bistå med en hög grad av service. Ditt arbetssätt genomsyras av proaktivitet där du har förmågan att planera och strukturera ditt arbete på ett sätt som bidrar till effektivitet. Dessutom har du en stor vilja att utvecklas, tar initiativ till att lära dig nya saker och vågar ta för dig i arbetet.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstider: mån-fre 8-16.30
Plats: Malmö, Limhamn
Lön: Enligt överenskommelse
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila info@emploid.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: ordermottagare, orderadministratör, kundsupport, kundservice, lager, logistik, medicinteknik, förlossningsvård, Medexa, konsultuppdrag, rekrytering, Malmö, Lund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EMPLOID
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2022
  • Ansök senast: 8 maj 2022

Postadress

Jungmansgatan 12
MALMÖ, 21111

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024