Kundsupportspecialist

Kundsupportspecialist

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu en noggrann och driven medarbetare till deras kundsupportavdelning i Västerås. Vi söker dig som är utåtriktad, har tekniskt intresse och gillar att jobba med andra människor. I rollen som Kundsupportspecialist är du i daglig kontakt med kunder samt kollegorna i syfte att hjälpa kunderna snabbt, effektivt och med god kvalitet.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden


- Ansvara för att leverera reservdelsorder i tid enligt avtal.
- Arbeta tillsammans med innesäljarna vid överlämning från offert till order.
- Säkerställa att kund får en formell orderbekräftelse.
- Koordinera med operativt inköp för att säkerställa materialförsörjningen.
- Samarbeta med produktion och konstruktion när dessa blir involverade vid order.
- Ta fram nödvändig kunddokumentation för order samt skeppning.
- Säkerställa att kunden faktureras i enlighet med levererad order.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete, gärna med teknisk inriktning. Har en eftergymnasial utbildning inom teknik.I rollen kommer du att behöva kommunicera både på svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat i SAP och med Excel och det är även meriterande om du har erfarenhet i OMS.
Om anställningenTjänsten är ett konsultuppdrag på 12 månader. Uppstart i början av september. Du kommer vara anställd hos Unik Resurs som konsult med placering hos vår kund i Västerås. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Madeleine Sandberg och nås på 0704-10 63 98 eller på madeleine.sandberg@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2023
  • Ansök senast: 22 augusti 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024