OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
WeHunt jobbar med att utveckla Nordens största jaktapp för en enklare, säkrare och roligare jakt.
Vi söker förstärkning i form av en KUNDSUPPORTSPECIALIST till vårt kunniga supportteam. Tjänsten är en heltidstjänst. Det tillfälliga arbetet startar i april och beräknas pågå till slutet av 2023. Kundsupportspecialisten arbetar som en del av WeHunts supportteam och erbjuder kundservice via e-post. Vi söker dig från hela Sverige, men de sökande som kommer från Katrineholmsområdet och kan arbeta från WeHunt-kontoret ses som en fördel.
Vi söker efter personer som klarar av att arbeta självständigt, har goda problemlösningskunskaper och trivs i en fartfylld och hektisk arbetsmiljö. Arbetet är självständigt, men utförs som en del av ett kompetent internationellt team. Teknisk utbildning eller bakgrund ses också som en fördel. Vi ser att du har förståelse av mobilteknik (Android, Apple). Goda datorkunskaper och grundläggande mjukvarahantering är också viktigt i arbetet.
Kundservice är en viktig del av arbetet och därför förväntar vi tidigare erfarenhet av kundtjänst. Vi ser det som en fördel om den sökande har erfarenhet av kundtjänstsystem (t.ex. ZenDesk och Freshdesk). Förutom svenska är goda kunskaper i engelska, särskilt i skrift, en förutsättning. Ett intresse för jakt, friluftsliv eller teknik ses som en fördel.