Kundsupportspecialist till Västerås!

Kundsupportspecialist till Västerås!

Arbetsbeskrivning

A-hub's vision är att vara källan och nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb som håller högsta kvalitet och totalt flexibla upplägg för våra kunder!

För vår kunds räkning söker vi nu en kundsuportspecialist till Västerås!

Om tjänsten:

Som kundsupportspecialist inom kundtjänst ansvarar du för att ge högkvalitativ support för beställningar av reservdelar och mjukvaror samt samarbeta nära med våra interna kunder för att säkerställa en smidig kundupplevelse.

Utöver dina primära ansvarsområden ansvarar du också för att:

- Registrera och hantera inköp i SAP

- Övervaka inköp, begära nya leverantörer, hantera leverantörsfakturor och rapportera leveransförseningar till vårt beställningshanteringsteam.

- Administrativa uppgifter så som att rapportera leveransförseningar, hålla koll på mailboxen och liknande.

- Intrastat-rapportering

- Du kommer att arbeta nära andra avdelningar, inklusive vår beställningsavdelning och strategiska inköpsteam.

- Fungera som länken mellan in- och utflödet.

- Delta i förbättringsarbete för att hjälpa oss att kontinuerligt förbättra våra processer.

- Bygga nätverk både internt och externt.

För att lyckas i den här rollen bör vara en flexibel och serviceminded person som har lätt för att sätta dig in i nya system. Utöver detta ser vi gärna att du har:

- Erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete, gärna med teknisk inriktning.

- Erfarenhet av att använda SAP eller likvärdigt system.

- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

- Om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare är det ett stort plus!

Övrigt:

Start: Så snart som möjligt.

Plats: I Västerås.

Anställningsform: konsultuppdrag på 9-12 månader med goda chanser till förlängning.

A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability.

By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy (https://www.a-hub.se/integritetspolicy).

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2023
  • Ansök senast: 9 augusti 2023

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024