OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mjölby Svartådalen Energi AB, den lokala energikoncernen i Mjölby som bedriver el-, fjärrvärme- och bredbandsrörelse.Elnätsverksamheten bedrivs i det helägda dotterbolaget Mjölby Kraftnät AB och omfattar större delen av Mjölby kommun och mindre delar av angränsande kommuner.Vi producerar el i kraftstationer i Svartån.På uppdrag av Östkraft AB, där vi är delägare, fakturerar vi el på den lokala marknaden.På detta sätt servar vi 12 000 elkunder.Affärsområde Fjärrvärme levererar fjärrvärme i tätorterna Mjölby, Skänninge, Mantorp, Väderstad och Sya där vi har ca 2 000 kunder.Huvuddelen av värmen produceras med trädbränslen i Sörbycentralen i Mjölby.Den totala värmeförsäljningen uppgår till ca 175 GWh per år.I koncernen ingår det helägda dotterbolaget MWNet AB som bygger och driver bredbandsnät i Mjölby kommun.Koncernen är certifierad enligt ISO 9001:2000 och ISO 14001:2004 samt är Hälsodiplomerade.Din huvudsakliga arbetsuppgift är att leda och organisera arbetet inom kundservicegruppen med personalansvar över fem medarbetare.Gruppen ansvarar för att ge service till våra kunder, handläggning av avtal, fakturering, kundreskontra och kredithantering.Vi söker dig som är serviceinriktad och ansvarskännande.Arbetet kräver erfarenhet av arbetsledning och kundservicearbete.Kunskap inom ekonomi och marknad är meriterande.
Artiklar i detta ämnet
- Bra ledare som chef
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Högsberg
0706-181158
Jan Schröder
0706-181161
Conny Besterman
0706-181162
Rikard Arenius
0706-181160
Mikael Jacobsson
0725-13 06 90
Emelie Törnvall
013-244980
Emelie Törnvall
070-618 11 58
Lena Eklöf
013-244980