OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FrontPac är Skandinaviens ledande tillverkare av förpackningar och displayer i offsettryckt kascherad wellpapp.Idag är vi ca 200 anställda och har en omsättning på 350 miljoner SEK.Vi tillhandahåller en fullständig service som legotillverkare gentemot några av världens mest namnkunniga varumärken.Danmark är en viktig marknad för FrontPac och man bygger nu upp en ny organisation för den danska marknaden.Vår kundtjänst- och supportavdelning finns på vårt huvudkontor i Arlöv.Arbetsuppgifter Som kundtjäns-/supportmedarbetare kommer du att ha omväxlande arbetsuppgifter och mycket kundkontakter, både via mail och telefon.Du fungerar som en länk mellan kunden och säljaren och din uppgift är att hjälpa kunden på bästa sätt.Kvalifikationer Vi söker dig som har gymnasiekompetens och några års arbetslivserfarenhet, gärna från liknande arbetsuppgifter, men detta är inget krav.Viktigast är att du har rätt personlighet.Du har danska som modersmål och behärskar både det svenska och engelska språket väl.Du är en van datoranvändare.Personliga egenskaper Du har en trevlig telefonröst och ett helhjärtat engagemang och förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du är vidare självständig, ansvartagande, initiativrik och en lagspelare som kan bevara hög kvalitet i en stundtals stressig miljö.Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete med mycket kundkontakter.Vi har trivsamma lokaler ett stenkast från pågatågsstatonen i Arlöv och du kommer att arbeta med trevliga och kompetenta kollegor.I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco.