OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KONE är ett av världens ledande hiss- och rulltrappsföretag.Vi erbjuder våra kunder det bästa inom hissar och rulltrappor samt innovativa lösningar för modernisering och underhåll.KONE erbjuder även underhåll av portar och automatdörrar.KONE har runt om i världen ca 29 000 anställda.I Sverige är vi cirka 900 anställda och huvudkontoret är beläget i Sollentuna, Häggvik.På huvudkontoret sitter vår kundtjänst (KC3) som är en viktig del i vår verksamhet och som nu behöver förstärkning. Beskrivning av tjänst: Huvudsakliga arbetsuppgifter är mottagning samt registrering av felanmälan från våra externa kunder, anmälan och dirigering av serviceorder.Support till företagets servicetekniker ingår även i arbetsuppgifterna. Du som söker har lägst gymnasiekompetens eller motsvarande.Som person vill vi att du är, noggrann, positiv, ansvarsfull samt har en god PC-vana.Du är även en god kommunikatör och har viljan att se till våra kunders bästa och agerar därmed som en god representant för företaget.Erfarenhet från tidigare jobb inom kundtjänst /felanmälan är meriterande men inget krav.Typ av anställning: Vikariat med goda möjligheter till tillsvidare anställning. Välkommen med din ansökan!