Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Om Qall Qall Telecom AB är en svensk operatör som erbjuder fast och mobil telefoni. Vi har Sveriges bästa täckning kombinerat med mycket konkurrenskraftiga priser. Qall strävar alltid efter att ligga steget före och att göra det där lilla extra. Vi har idag vårt kontor i Stockholm och totalt är vi ca 60 medarbetare. För att kunna möta den snabbt växande efterfrågan på våra produkter och tjänster söker vi nu en kundtjänst/order medarbetare med placering på huvudkontoret. Arbetsbeskrivning På kundtjänst/orderavdelningen registrerar vi ordrar och beställer varor från våra leverantörer till våra kunder. Kundtjänst/orderbehandlingen är ett viktigt detaljerat jobb och kräver en person med noggrannhet och vakenhet. Då vi ofta jobbar med deadline gäller det att kunna hålla många saker i luften samtidigt. Du bör därför vara stresstålig och ha ett gott humör. Tjänsten ställer krav på att du ska kunna hantera flera externa kontakter i problemlösande syfte samt att du på ett kundfokuserat sätt besvarar inkommande och utgående telefonsamtal samt e-mail. Därför är det viktigt att du skriver och talar flytande i svenska samt stimuleras av att upprätthålla en hög servicenivå. Kvalifikationer och egenskaper Tjänsten kräver att du har goda kommunikationskunskaper samt vana av att arbeta med service via telefon. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundtjänst/orderhantering. Du kommer att arbeta självständigt i en grupp och av den anledningen är det viktigt att du som person är strukturerad, noggrann och organiserad. Det är viktigt att du är positiv, samarbetsvillig och inte rädd för att jobba hårt. Grundläggande datorkunskaper i Excel, Word, etc erfordras.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QALL TELECOM AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 juni 2008
  • Ansök senast: 18 juni 2008

Liknande jobb


12 september 2024