OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag som förser näringsliv och offentlig sektor med kvalificerad arbetskraft inom administration, ekonomi, marknad, vård, service och IT. Prime har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. En av våra kunder, Point, behöver förstärka sitt team inom Kundtjänst. Företaget är ledande inom kortbetalningsterminaler. Dom hanterar även installation, kundsupport och service för sina kunder. Företaget sitter i nyrenoverade lokaler i Hammarby Sjöstad. För mer information om företaget gå in på hemsidan: www.point.se För att vara rätt person för denna tjänst bör du ha teknikintresse, vara van att prata i telefon. Ha en pedagogisk förmåga att förklara och vägleda personer. Du är van att läsa av situationer och har lätt för att anpassa dig. Service är något du arbetat med i flera år. Du har säljfokus och tycker om att arbeta i en aktiv miljö. Vi söker dig som tidigare arbetat inom Support/Helpdesk/Kundtjänst. Du har förmåga att vägleda, guida och lösa problem. Du har lätt för att söka efter information och har stort tålamod. Telefonen är ditt viktigaste arbetsredskap men du bör även vara van användare av Officepaketet. Vidare ser vi att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt att du har goda engelska kunskaper. Har du kunskaper i affärssystemet VISMA är det meriterande. Du kommer även att arbeta med enklare fakturahantering, order och granskning av avtal. Tjänsten är tidsbegränsad och innebär en anställning hos Prime.