OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänst till Dimoda.se
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Dimoda är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Du kommer att arbeta på en mindre arbetsplats vilket innebär att alla hugger in där det behövs.
Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan hantera affärssystemet Visma och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande.
Dina arbetsuppgifter
Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov.
Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.
· Utöver kundtjänst kommer du att arbeta med vissa administrativa uppgifter så som produktregistrering samt korrektur av produktinformation. Dessa arbetsuppgifter ställer krav på struktur och metodik.
· Stötta den övriga organisationen med övriga ärenden.
Arbetstider:
Måndag: kl. 7-16, Tisdag-Fredag: kl. 8-17
Lön: 24 000.- i månaden