Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Är du organiserad, lösningsorienterad och älskar att hjälpa kunder?
Vi söker en snabb och självständig person som trivs med att jobba i ett högt tempo. Du är strukturerad, glad, sätter kunden i fokus och bidrar med en positiv stämning till vårt härliga gäng.
Tveka inte utan skicka in din ansökan för det kanske är just dig vi söker! Alla ansökningar handläggs konfidentiellt.
Om tjänsten
Du kommer att ha hand om kundtjänsten för @HARMONIQ.SE där du kommer att ha kontakt med webb-kunder via mail, telefon, sociala medier och chatt. Du kommer att agera som en länk mellan kunden och lagerpersonalen, uppdatera kundens ev. ändringar av sin order i systemet.
Du kommer även att arbeta med kundtjänst för @HARMONIQ.SALONG där du kommer att ha kontakt med salongs kunder. Du kommer att boka in och omboka kunder, besvara deras frågor via telefon, mail sociala medier och chatt. Se till att schemat fungerar åt behandlingspersonalen.
Vi ser gärna att du tycker om att hjälpa människor och att du har en trevlig, hjälpsam och lösningsorienterad personlighet. Du behöver ha lätt för att hjälpa kunder över telefonen och i skrift. Denna tjänst kräver planering, noggrannhet, ”hålla många bollar i luften” samt stresstålighet.
Det är viktigt att ha en positiv attityd och se roliga utmaningar snarare än problem. Detta för att en positiv attityd och arbetsmiljö leder till effektivt arbete samt trivsel på arbetsplatsen. Vill du tillhöra ett starkt växande företag med roll där du aldrig blir uttråkad så är denna tjänst passande för dig.
ARBETSUPPGIFTER
För kundtjänsten på webben kommer du att:
Ta hand om våra kunder och besvara frågor via mail, telefon, sociala medier, ordersystem och chatt.
Assistera lagret med viss orderhantering.
Meddela kunder vid ev. orderändringar.
Vara med och skapa kundtjänst i världsklass.
Besvara kundrecensioner i olika plattformar.
Hantera returer och reklamationer som skickas tillbaka.
Ha kontakt med fraktbolag i olika ärenden.
Ha kontakt med Svea Ekonomi i olika ärenden.
Vara med och ständigt utveckla företaget till det bättre.



För kundtjänsten åt Salongen kommer du att:
Boka in våra salongs kunder främst via telefon.
Besvara frågor gällande behandlingar via telefon, mail, sociala medier och chatt.
Boka om kunder
Övriga uppgifter som ingår tjänsten



ERFARENHET
Gärna tidigare erfarenhet av:
Kundtjänst eller annan administrativ tjänst.
Försäljning av något slag.
Produktkännedom om skönhetsprodukter.



EGENSKAPER
Som person bör du vara:
Självständig och initiativtagande.
Målmedveten och lösningsorienterad.
Bra på att ha många bollar i luften och vara stresstålig.
Organiserad/strukturerad och snabbtänkt.
Människokännare.
Öppen för konstruktiv kritik
Kommunikativ



OM OSS
Harmoniqs affärsidé är att erbjuda det senaste och bästa inom skönhet och att erbjuda salongskunden en lyxig och harmonisk upplevelse.
@HARMONIQ.SE är en fysisk/digitaliserad butik i Västerås City samt en webbshop som erbjuder allt inom skönhet.
@HARMONIQ.SALONG erbjuder vi behandlingar inom naglar, fransar, ansiktsbehandlingar och hår av duktiga terapeuter och frisörer.
Vi är ett varmt gäng i blandade åldrar som jobbar i team mot positiv arbetsmiljö där kunden och företaget är i centrum. Vi värdesätter vidareutbildningar och skickar vår personal kontinuerligt på utbildningar så vi alltid jobbar med det senaste och bästa. Vi har väldigt roligt ihop på och utanför jobbet!


Senaste nytt om HARMONIQ
@HARMONIQ.SE
Vi flyttade till nya lokaler mitt i city för snart 1 år sedan. Vi jobbar digitaliserade och erbjuder kunden Click & Collect, smarta elektroniska skyltsystem samt framöver kommer en multifunktionell app med tillhörande beacons i fysiska butiken för smarta utskick vid passering eller datainsamling om kunden.
Vi jobbar ständigt med att leverera snabbare leveranser och kundservice, samtidigt som en hel drös nya varumärken är på väg in.
Framförallt kommer vi att erbjuda kunderna den lyxiga möjligheten att kunna göra enkla, smidiga och professionella analyser via vår hemsida. Vi erbjuder hud-, hår- och makeup-analyser där en utbildad hudterapeut svarar på frågor och rekommenderar produkter.
@HARMONIQ.SALONG
Vi har precis byggt om vår ena salongslokal på Stora Gatan 2H. Det blev superfint!
Lokalerna är mer moderna och välplanerade. Inriktningen är en hårdare industrikänsla med kakel och betong som bryts av med värme och grönt. Varma element som persiska mattor, växter och ljussättning bidrar med den mysiga och behagliga känslan i miljön.
Vi erbjuder nu behandlingar inom naglar, fransar, ansiktsbehandlingar och hår under ett och samma tak.
Vi behöver tillsätta denna tjänst snarast så först till kvarn med rätta egenskaper och utbildning kan få jobbet, så ansök idag! Ansökan handläggs konfidentiellt.
Märk ansökan Kundtjänst medarbetare

Kontaktpersoner på detta företaget

Konceptansvarig Arman Persiano
021 0703557444
Bitr butikschef Linn Marquardt
021
Butikschef Arman P
021-4481850 0703557444
Biträdande butikschef Hana K
021-4481850 0736969869

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HARMONIQ AB VÄSTERÅS
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2021
  • Ansök senast: 31 juli 2021

Besöksadress

STORA GATAN 2 H
VÄSTERÅS

Postadress

STORA GATAN 2 H
VÄSTERÅS, 72209

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024