OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skånska Energilösningar AB är ett företag som inriktar sig på olika energilösningar med bland annat värmepumpar, solceller och laddstationer i portföljen. Vi ingår som ett autonomt företag i Kraftringen-koncernen. De senaste åren vi vuxit snabbt i både privatsektorn såväl som i företagssektorn, och vår breda kompetens och skickliga medarbetare har gjort att vi har fått många både återkommande som nya kunder och vi har blivit anlitade till flera stora, prestigefyllda projekt.
Vi söker nu till vår Kundtjänst i Helsingborg dig som har gedigen erfarenhet av telefonväxel, koordinering, logistik och administration. Du har ett drivet och positivt sätt samt gillar att verka i ett högt tempo där du interagerar med både tekniker, administration, leverantörer och underentreprenörer. I nära samarbete med Sälj- och Serviceavdelningarna kommer dina huvudsakliga uppgifter att vara att möta våra kunder via telefon och mail. Du kommer att löpande boka in serviceuppdrag för kyltekniker och solcellsmontörer, samt vara en del av vårt ansikte utåt mot kund. Detta ställer krav på noggrannhet, social färdighet och ett intresse för service. Det är också meriterande om du har någon vana från VVS-, Sol- eller Kylbranschen, men det är inget specifikt krav.
Vi erbjuder en fräsch arbetsplats i nya lokaler där du kommer att få chansen att ingå i ett team som arbetar målinriktat för att tillgodose våra kunders behov. Givetvis finns många kompetenta medarbetare till hands för att hjälpa till och stötta på bästa sätt.
Erfarenhet av SDF eller annat bokningssystem är meriterande.
Tillträde efter överenskommelse.
Utbildning i våra system sker internt.
Intervjuer sker fortlöpande och platsen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Hör gärna av Dig för mer info!