Kundtjänst

Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en servicesinnad kundtjänstmedarbetare till vår kund i fastighetsbranschen. Uppdraget startar omgående och löper på längre sikt. Kunden önskar få hjälp i kundtjänsten vid behov, så det passar bra för dig som studerar och vill arbeta extra. Företaget finns i Kista och arbetstiderna är måndag - torsdag 07:45 - 16:30 och fredagar 07:45 - 14:30.

Om tjänsten
Du kommer att ingå i en grupp med fem kundtjänstmedarbetare. Uppdraget är att hjälpa kunden vid behov, men under de första 2 - 3 introduktionsveckorna är det viktigt att vara på kundens kontor 3 - 5 dagar i veckan och gärna arbeta mer under lov.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du tar emot ärenden via telefon och mejl och vidareförmedlar ärenden för åtgärd internt eller till kundens entreprenörer och följa upp ärenden och återkoppla till kundens hyresgäster samt att göra beställningar. Du kommer även att göra avrop från ramavtal.
Det är mycket kontakter med förvaltare och teknisk förvaltare, bostadsförvaltare och driftsamordnare gällande händelser i fastigheterna.

Vem är du?
Du har gymnasieutbildning och har erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller annat serviceyrke gentemot kunder främst via telefon. Du är en van datoranvändare och har erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem och har lätt för att lära dig nya system och arbetssätt. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen eller från offentlig sektor. Det är också meriterande om du talar fler språk utöver svenska och engelska.
Som person är du serviceinriktad, noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta i team och en vara en god kommunikatör.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Urval och intervjuer sker löpande så du är välkommen med din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 23 september 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


24 december 2024

24 december 2024

24 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024