OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är nu på jakt efter 3 nya kundtjänstmedarbetare till vår kund som sitter i nyrenoverade och fräscha lokaler i Solna, intill Mall of Scandinavia.
Arbetstider: Måndag - Fredag kl 08.00 - 17.00
Omfattning: Heltidstjänst
Lön: Enligt överenskommelse
Start: Omgående
Arbetsuppgifter: Här kommer du ta emot inkommande samtal från kunder. Tjänsten går ut på att besvara frågor och funderingar som kunderna kan komma att ha. Det är viktigt i denna tjänst att alltid sätta kunden i första hand.
Exempel på ärenden: Beställning, ändring av abonnemang, uppsägning, teknisk support och generella frågor.
Det finns även möjlighet till en viss del av försäljning i denna tjänst.
Vi söker dig som:
- Är strukturerad och kan ha bra koll på sina olika ärenden
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Fullständig gymnasieexamen
- Älskar att ta dig an nya utmaningar
- Kan arbeta självständigt likväl som i grupp
- Brinner för att ge god service
Meriterande för denna tjänst är om du har tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice.
Vi erbjuder:
- Tillsvidareanställning som inleds med en provanställning på 6 månader
- Rolig och utvecklande arbetsplats med 50 + kollegor
- Kontinuerliga utbildningar och coachning dagligen
- Tävlingar och roliga aktiviteter!
- Ett företag som värderar sina anställda högst!
REKRYTERINGSPROCESS
Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför att ha koll på mobilen i samband med ansökan.
Du kommer inledningsvis ha en intervju med oss på Missions och sedan en intervju med kunden om du gått vidare i rekryteringsprocessen.
Vid övriga frågor kontakta: info@missions.se