kundtjänst

kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Jobba med oss på Bokadirekt – vi söker kundservicestjärnor till vår 1st line support!
Har du en passion för kundservice och vill vara en del av ett engagerat team i en växande bransch? Då är det dig vi söker! Vi letar efter dig som har erfarenhet av kundservice, är skicklig på att kommunicera och vill leverera förstklassig support till våra företagskunder och användare.
Som supportmedarbetare blir du en viktig del av ett team som arbetar för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att lösa tekniska frågor, vägleda kunder genom vårt system och bidra till utvecklingen av våra arbetsprocesser.
Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö där din insats verkligen gör skillnad. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, påverka och bli en del av en växande digital plattform inom skönhets- och hälsobranschen.
I denna rekryteringsprocess samarbetar Bokadirekt med Randstad. Ansvarig rekryterare Hanna Wide (hanna.wide@randstad.se) svarar gärna på dina frågor. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan är första steget i processen att genomföra två tester: ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju.

Ansvarsområden
Hantera inkommande samtal från både företag (B2B) och privatpersoner (B2C).
Guida våra kunder genom vårt system och hjälpa dem med enklare tekniska frågor, såsom installation av betalterminaler och kvittoskrivare.
Samarbeta med vårt 2nd line support-team för att lösa mer avancerade ärenden.
Bidra till att förbättra våra rutiner och processer för att leverera ännu bättre service.


Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av kundservice eller en liknande roll.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Van vid att arbeta med dator och telefon som arbetsverktyg.
Meriterande med tidigare erfarenhet från branschen.


Om företaget

Bokadirekt i Stockholm AB
Bokadirekt är Sveriges största app och marknadsplats för bokning av tjänster inom skönhet och hälsa. Med över 20 000 anslutna specialister över hela landet gör vi nästan alla salonger och mottagningar i Sverige bokningsbara på ett ställe. På Bokadirekt.se kan du som konsument söka, boka och betala behandlingar och tjänster med bara några klick. Varje månad besöker 5 miljoner konsumenter Bokadirekt.se och det görs 2 miljoner bokningar via vår hemsida och app.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bokadirekt i Stockholm AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2024
  • Ansök senast: 16 oktober 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024