Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Personal Roslagen är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker nu personal för uthyrning till ett av våra kundföretag i Roslagen. Det handlar om ett kortare uppdrag i kundtjänst, 4-6 veckor, med start snarast. Möjligen kan uppdraget bli förlängt. Arbetsuppgifterna handlar om sedvanliga kundtjänstuppgifter och diverse annan administration.

Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av arbete i kundtjänst, reception, telefonväxel eller liknande. Du bör vidare ha erfarenhet av att arbeta med IT-stödda system samt vara duktig på att lära dig nya verktyg.

Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karoline

Karoline Andersson

Mikaela

Hannele

Jennica

Stefan

Angelica

Stefan Palm

Angelica Hörnquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personal Roslagen
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Heltid/visstid
  • Publicerat: 23 februari 2017

Besöksadress

Hantverkaregatan 18
None

Postadress

Hantverkaregatan 18
Norrtälje, 76130

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024