Kundtjänst

Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Vi söker medarbetare till vår kundtjänst i Helsingborg.
Smart parkering är förmodligen det snabbast växande fullservicebolag i Sverige inom parkerings branschen. Vi har tagit nya marknadsandelar och kunder i syd som gör att vi vill utöka vår kundtjänst för att fortsatt kunna ge bästa och smartaste service till såväl uppdragsgivare som slutkund.
arbetsbeskrivning.
Har du ett stort intresse för service och gillar många kontaktytor? Skulle du beskriva dig själv som en positiv, ödmjuk och serviceinriktad person som drivs av att göra skillnad för kunderna? Har du dessutom tidigare erfarenheter av kundbemötande via telefon? Sök redan idag! Nu söker vi kundservicemedarbetare till olika uppdrag i syd med start löpande. I dessa roller kommer du att ingå i team som tillsammans ansvarar för att hjälpa våra kunder på olika uppdrag.

ansvarsområde.
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att besvara samtal och ta emot mail från både privatpersoner och företagskunder. Du och ditt team ansvarar och säkerställer att kundens ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt från start till mål. Du ger god service mot kunderna och är företagets ansikte utåt. Det är viktigt att du trivs med telefonen och datorn som verktyg och kan navigera snabbt emellan dessa. Du sitter i ett öppet kontorslandskap och trivs i att arbeta både i team och självständigt. 
kvalifikationer.
·     Tidigare erfarenhet av kundbemötande, gärna från kundtjänst, telefonväxel eller callcenter
          Tidigare erfarenhet av administrations uppgifter.
·     Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
·     Gymnasieutbildning
·     Goda kunskaper i Officepaketet (främst Excel)
·     Lättlärd i olika system samt har en god datavana


Meriterande
Kan tala flera språk 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du serviceminded, lyhörd och ansvarsfull med ett lösningsorienterat arbetssätt. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Du är trygg i dig själv och vågar ta initiativ i olika ärenden. Du hjälper gärna dina kollegor, arbetar bra i både i team och självständigt samt har mycket tålamod. 

Omfattning:  50% med möjlighet till 100% vardagar, kontorstider
Start: Löpande

Tjänsten innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


skicka in CV och Personligt brev

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundservicechef Nicklas Östman
0725677053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Smart Parkering Sverige AB Sollentuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Bäckvägen 17
Sollentuna

Postadress

Bäckvägen 17
Sollentuna, 19254

Liknande jobb


28 november 2024