OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SEM Städ® ( www.semstad.se ) är ett snabbt växande företag inom städ- och flyttbranschen. Vi finns idag på 41 orter i Sverige och växer allt mer och vi levererar alla tjänster inom Städ- och flytt till både företag och privatpersoner. Var med oss på vår tillväxtresa, där vårt mål är att bli det självklara valet för städ- och flyttjänster i Sverige.
Vi är ett familjeföretag som söker efter en driven och självgående person, och att ha daglig administrationsarbete med våra städ- och flytteam. Med oss kommer du att vara med på en spännande tillväxtresa och finns stora möjligheter för den drivna personen.
Vi söker därför efter en person med stor servicekänsla och vana vid kundhantering som såväl kunskap att få det operativa arbetet att flyta på.
Din roll innebär förutom daglig kundkontakt via telefon och mail även att leda och inspirera medarbetarna till att hela tiden vara sitt bästa jag. Du kommer alltid finnas tillgänglig, lyssna in och ge snabb återkoppling till såväl personal som kunder.
Det är ett plus om du är duktig på att både utarbeta och utveckla rutiner för att förenkla och effektivisera det dagliga arbetet. Det är ett fördelaktigt om du även har kunskap om städning, redskap, arbetssätt samt kemikalier och dess användning för att du effektivt ska kunna utbilda och leda städpersonal, samt säkerställa så att våra tjänster bibehåller högsta standard.
Mestadel av arbetet styr du via telefon och email då vi täcker ett område från Skåne upp till Umeå. Möjlighet till flexibel arbetsplats.
De ansvarsområden/arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är bl.a:
Ansvarig daglig drift
Daglig support kunder & medarbetare
Planering & Schemaläggning
Relationsskapande
Bokningshantering
Hantera nya och befintliga partners
Utveckla, driva och genomföra förbättringsförslag för att utveckla verksamheten
Följa upp och förbättra rutiner och processer för att säkerställa god kvalitet på de tjänster som utförs
Månatligen coacha och utveckla leverantörer genom uppföljningssamtal
Kvalitetsuppföljning av leveransen tillsammans med kunden
Vår kandidat
Vi söker dig som är engagerad och brinner för bra service. Bra att ha erfarenhet av arbete inom försäljning, kuntjänst eller serviceyrke. Det är viktigt att du, både för din egen och andras säkerhet, kan göra dig förstådd i kontakt med andra, samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på svenska. Vi ser gärna att du också kan kommunicera obehindrat på engelska.
Detta är en roll som kräver mycket självständigt arbete. Till att börja med kommer du därför ha nära stöd från nuvarande VD för att säkerställa att du får möjlighet att sätta dig in i arbetet.
Vi ser gärna att du har körkort och dessutom tillgång till egen bil.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.