Kundtjänst / Administratör inom ekonomi

Kundtjänst / Administratör inom ekonomi

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänst och/eller administration och med gymnasieutbildning inom ekonomi. Är du tillgänglig för ett konsultuppdrag under cirka 3 månader med start så fort som möjligt? Ansök i så fall direkt!
Observera att detta uppdrag har uppstart redan i början av december - så skicka in din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Vår kund är inne i en hektisk period där de behöver tillfälligt förstärka sin verksamhet. I rollen kommer du hantera enklare kundärenden via telefon och mail, samt arbeta med enklare administrativa uppgifter. Du kommer självklart få en introduktion i de moment du kommer hantera.
Du kommer tillhöra en grupp med andra kollegor som sitter tillsammans, samt ha mycket kundkontakt, vilket innebär att en social och kommunikativ förmåga är viktigt för att lyckas i uppdraget. Det är även viktigt att du har god datorvana.
Din profil
För att passa för detta uppdrag har du studerat ekonomi på gymnasiet eller motsvarande ekonomiutbildning, och i bästa fall även arbetat några år med administrativa uppgifter och/eller kundtjänst.
Du behöver vara tillgänglig från början av december och minst 3 månade framåt då uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt.
Krav för tjänsten
Ekonomiutbildning på gymnasienivå
Du behöver vara kommunikativ, noggrann och ha ett stort kundfokus
God svenska i tal och skrift

Meriterande
Erfarenhet av liknande roller inom kundtjänst eller administration

Övrigt
Startdatum: Så snart som möjligt
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid upp till 3 månader
Lön: Månadslön
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. Du kommer därefter få genomgå våra urvalstester (personlighets- och logiktest)
De som går vidare bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via johanna@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra Rekrytering AB Sundsvall
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 8 december 2022

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024