OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos SICK. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
SICK grundades 1946 och är idag ett globalt företag med nästan 50 dotterbolag och delägda bolag samt en mängd agenturer. Företaget har idag ca 9000 medarbetare runt om i världen varav ca 80 anställda i Sverige och Norge. Idag är SICK en av de världsledande tillverkarna av sensorer och applikationslösningar för industriella användningar. I fokus för verksamheten står att tillhandahålla intelligenta sensorlösningar som ger mervärde för kunder inom olika branscher och deras verksamhet är idag indelad i följande affärsområden; fabriks-, logistik- och processautomation. SICK har ett stort produktutbud och fokuserar på säker och effektiv styrning av processer, till skydd för människor mot olyckor och för att undvika att skada miljön.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare är ditt huvudsakliga ansvar att förse SICK´s kunder med god kundsupport per telefon och mail. Du arbetar även med orderhantering i SAP, från inköpsorder till fakturahantering och övriga administrativa uppgifter. Du jobbar dagligen med att hantera inkommande ärenden via telefon, mejl och webben där det givetvis även förekommer viss försäljning och därtill offertarbete. Du arbetar med administration av kunddatabasen och stöttar teamet med olika förekommande arbetsuppgifter inom order och administration.
• Kundsupport per telefon och mail
• Orderhantering
• Viss försäljning och offertarbete
• Adminsitration i kunddatabasen
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av orderadministration
• Erfarenhet av att ha arbetat inom orderhanteringssystem, med fördel SAP
• Goda kunskaper av Officepaketet
• Du uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort
• Tekniskt intresse
• Meriterande med erfarenhet i en roll som kundsupport
Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i datamiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Du har en förmåga att arbeta tillsammans i team, är flexibel, prestigelös och trivs med administrativa uppgifter samt har ett öga för detaljer.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Sätra
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Orderhandläggare, Ordermottagare, serviceadministration, service, admin, order, support, koordinator, sick, stockholm, sätra
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund