OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GPBM Nordic AB marknadsför och säljer batterier och laddutrustning till konsument- och industrimarknaden under varumärkena GP Batteries och GP PowerBank samt brandsäkerhetsprodukter under varumärket Housegard.Företaget ingår i handelskoncernen Cebon Group som har rörelsedrivande bolag i Norden, Frankrike och Italien.Huvudkontor och lager för alla nordiska bolag ligger i Göteborg och säljkontor i Norge, Danmark och Finland.Med placering på vårt huvudkontor i Göteborg söker vi nu en person till vår kundtjänst/backoffice för vår finska marknad.Allt ifrån kundförfrågningar per telefon, orderregistrering, leveransbevakning, registeruppdateringar, statistik, fakturahantering etc.till administration av kundutskick, interna översättningsuppdrag från svenska till finska, uppföljning av kampanjer, framställan av enklare säljmaterial mm. Personliga egenskaper Du är positiv och glad i din natur och du har en trevlig telefonröst.Du tycker om ett högt tempo och har god serviceanda.Flexibilitet och gott ordningssinne är också självklara egenskaper hos dig.Eftersom du ska arbeta i vår finska kundtjänst är du flytande i det finska språket, såväl i tal som i skrift.Din datavana är god såväl som dina kunskaper i Office-paketet.Att arbeta i en liten "organisation i organisationen" ser du som en positiv utmaning. Arbetslivserfarenhet Tidigare arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter är önskvärt.Det är också ett krav att du kan finska och svenska flytande i tal och skrift.