OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en driven och noggrann person till vårt härliga team som Backoffice/Kundtjänst. Som en del av vårt team kommer du att ingå i en positiv arbetsmiljö med god sammanhållning och en stark vilja att stötta varandra.
I rollen som Backoffice/Kundtjänst kommer du att ha ett varierande arbete där du främst kommer att arbeta med registrering av bokningar, spåra bilar och containrar med leveranser, samt hantera e-post och ge allmän hjälp och support till teamet. Jobbet kräver mycket datorvana och kunskaper i Excel är meriterande.
Arbetet är ganska repetitivt men det kräver en hög grad av noggrannhet och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi söker någon som är självgående, flexibel och som kan trivas med att arbeta i en stöttande roll.
Arbetstider:
Måndag - Fredag
08:00 - 16:30
Krav:
Datorvana
Kunskaper i Excel är meriterande
God förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
Noggrann och självgående
God kommunikationsförmåga
Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en härlig arbetsmiljö med en god laganda och stöttande kollegor. Jobbet är främst ett sommaruppdrag men finns goda möjligheter till förlängning vid goda insatser!
Om oss:
Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara.
Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter.
Välkommen till Simplex!