Kundtjänst Best Transport

Kundtjänst Best Transport

Arbetsbeskrivning

Kundtjänst är vårt ansikte utåt och navet i den dagliga kontakten med våra kunder. På kundtjänsten arbetar vi dag som kväll med att ge våra kunder och konsumenter bästa möjliga service

Om tjänsten

Vi arbetar med Best Transports breda tjänsteutbud och är experter på att besvara alla olika typer av förfrågningar via såväl telefon som e-post och chatt. I vårt arbete ingår också administrativa uppgifter, prissättning och att bistå den interna organisationen i olika frågor. Du arbetar dagligen tillsammans med ett erfaret team för att varje kund och konsument ska få ett snabbt och affärsmässigt bemötande med målet att leverera service i världsklass.

Om dig

För att lyckas hos oss är du lyhörd, noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo. Du är mycket serviceinriktad och kommunikativ och brinner för att få leverera det ”lilla extra” i alla lägen. Du är orädd inför att hantera alla tänkbara kundfrågor och prioriterar ett gott bemötande. Du har god datorvana och lokalkännedom i Stockholm.

I övrigt så har du:

·       Erfarenhet av att arbeta med kundservice

·       Du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift

·       Du har god datorvana och är van att jobba i Office-paketet.

·       Gymnasieutbildning

·       Erfarenhet av transportbranschen samt arbete i systemet Opter är meriterande

Om oss

På vår arbetsplats ska du som jobbar växa, ha kul men framförallt – du ska vara dig själv! På Best är vi eniga om att mångfald är en nyckel till framgång och att vi får en roligare arbetsplats när vi som arbetar tillsammans har olika bakgrund. Best är en organisation med stort driv och eftersom vi hela tiden växer finns det stora utvecklingsmöjligheter hos oss.

Vi utför dagligen, med hjälp av innovativa tech-lösningar, tiotusentals snabba och fossilfria bud-, distributions- och last mile-uppdrag i Sverige, Norge och Danmark. Vi är stolta över att vi driver på utvecklingen i branschen och vi arbetar målmedvetet för att nå vår vision om att vara kundens självklara val inom last mile och expresstjänster i norra Europa, baserat på ett uppriktigt hållbart utförande.

Övrig information

Tillträde: Snarast möjligt, löpande urval

Placering: Årsta, Stockholm

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Varierande måndag – fredag mellan kl 06:30-22:30 (Skiftande schema veckovis enligt ÖK)

Anställningsform: Tjänsten är ett initialt konsultuppdrag på 6mnd med goda chanser till förlängning.

Lön: Fast lön enligt ÖK.

-------------------------------------

För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på

liza.diakova(@)kraftsam.se eller fredrik@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024