Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bidra till bättre boendeekonomi? Vill du jobba i ett litet, snabbt och smart team med högt i tak? Gillar du kundvård, siffror och kommunikation? Då kanske du är den vi söker.Som timanställdkundtjänstmedarbetare är du med och hanterar företagets konsumentprodukt som analyserar bostadsrättsföreningars ekonomi.Förutom att kommunicera via mail och telefonså innefattar tjänsten administrativa delar. Du kommer bl.a. att hantera en del sifferinmatning från årsredovisningar för att generera analysrapporter.
Din profilFör att lyckas krävs att du är noggrann, kvalitetsmedveten och självständig. Du behöver vara serviceminded och brinna för att ge en bra kundupplevelse.För att vara effektiv och snabb i ditt arbete behöver du ha en mycket god datorvana och vara administrativt stark.Det är meriterande om du har erfarenhet av bostadsrättsföreningar, men inget krav.Hur vi jobbarDet är högt i tak och du har mycket friheter hur du vill prioritera din tid. Eftersom vi idag är en relativt liten organisation blir du en stor del av teamet och får ta mycket personligt ansvar. Vårt team arbetar och hjälper varandra att nå mål.Vi erbjuderVi håller till i centrala Stockholm på en attraktiv adress på Kungsgatan. Vårt team består av ca 15 personer alla med olika spetskompetenser. Ambitionen, olikheterna och samhörigheten gör oss till ett utmärkt team. Rollen lämpar sig väl för hybridarbete och är ett lämpligt extrajobb till dig som studerar samtidigt.Rätt person har goda utvecklingsmöjligheter hos oss.Vi intervjuar och anställer löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
+46 72 901 65 65
Mikael Kedert
Hampus Dahlstedt
Peter Backman
Christopher Lundh