Kundtjänst / Customer support med inriktning reskontra till Telia

Kundtjänst / Customer support med inriktning reskontra till Telia

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget:

Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för kontakten med Telias privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, enklare fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Största delen utav rollen innebär samtal i telefon med tillhörande administrativt arbete.

Du erbjuds en gedigen introduktion inom reskontrahantering och har kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura för att få stöttning i ditt dagliga arbete och för att kunna ta nästa steg i din utveckling. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Jobba administrativt i olika system

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska 
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice eller fakturahantering är meriterande 
• Intresse för ekonomi är meriterande

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare på Telia har du en god känsla för service, ett intresse för ekonomi och motiveras av att leverera lösningar efter kunds behov. Du har ett analytiskt tankesätt och ser dig själv som en problemlösare. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information:

Start: 16 Januari
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, kundsupport, kundbemötande, support, supportmedarbetare, servicedesk, service, servicepersonal, system, helpdesk, faktura, kundreskontra, betalning, betalfrågor, rådgivning, rådgivare, heltid, Norrköping, Linköping, Östergötland

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 16 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2022
  • Ansök senast: 26 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024