OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Arbetsförmedlingen Stockholm City på rekryteringsträff.
Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget
Tisdagen den 23/3
Kom mellan kl. 13.30-14.00 (drop in)
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.
Selecta söker personal till vår Kundsupport
Vi behöver två personer på deltid, tillsvidareanställning till vår Kundsupport.
Jobbet är inriktat på att ta emot samtal från våra kunder och då främst gällande samtal gälande fel på våra kaffeautomater. Registrera detta fel och skicka detta fel vidare i vår organisation till en tekniker som kan åtgärda felet. Huvuddelen av arbetet innebär att löpande ta emot samtal från våra kunder.
Du bör vara noggrann, tycka om att tala telefon och att ge service. Det är också viktigt att du har förmåga att förklara, har ett vänligt bemötande, lätt för att lära tycker om att samarbeta med andra.
Är du intresserad, kom och träffa oss på Arbetsförmedlingen tisdag den 23 mars mellan klockan 13,30-14,00.
Mer information om Selecta finner du på vår hemsida www.selecta.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Technical Development Manager Jonas Pehrsson
0709858652
Service Manager Staffan Svennberg
+46709858681
regional Försäljningschef Niklas Nilsson
tf. Service Manager Fredrik Janebjer
070 985 80 62
Service Manager Filip Hedblom
0709858612
Area Manager Public Vending Nordic Torbjörn Sahlman
0709858533
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Conny Karlsson
0709858902
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Ulrika Jonsson
0709858402