OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och ge exceptionell service till våra kunder? Då är detta rätt jobb för dig. Vi gör dagligen vårt allra bästa för att ge våra kunder och medarbetare den bästa servicen, och vi har kul på vägen!
Nu söker vi på Retail Knowledge två drivna och engagerade personer som vill arbeta i vår kundsupport vid behov under veckor/helger löpande framåt.
I rollen som kundsupport för bemanningsteamet på Retail Knowledge kommer du att ha en central roll då du kommer att ansvara för att ta emot kundförfrågningar, sjukfrånvaro samt att boka ut våra konsulter. Att du har en hög servicenivå är något som vi förutsätter då våra kunders behov skall tillgodoses. Vi arbetar i en bransch med korta ledtider varav din roll spelar en stor roll.
Vi ser gärna att du som person är strukturerad och noggrann. I denna roll är det viktigt att du trivs i att arbeta med administrativa arbetsuppgifter tillsammans med att ge våra konsulter och kunder den bästa servicen. Du är en person som är duktig på att kommunicera med olika människor och skapar långsiktiga och professionella relationer. Då kommunikationen sker främst via telefon och mail så är det viktigt att du känner dig bekväm med det som redskap. Meriterande om du har erfarenhet från retail/detaljhandeln.
Personliga egenskaper:
- Strukturerad och noggrann
- Serviceinriktad och duktig på att bygga relationer
- Tydlig kommunikatör
- Intresse för personal och administration
- Duktig på att följa upp ärenden och ansvara för dem från A till Ö
- Lätt för att arbeta i olika system
- Lösningsorienterad
- Då du arbetar själv i kundsupporten under helgerna är det extra viktigt att du är en person med eget driv som trivs med att ta mycket ansvar
Detta erbjuder vi:
- En utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta i flera system samtidigt
- En gedigen introduktion med efterföljande support och avstämning, allt för att ge dig förutsättning att göra ditt jobb så bra som möjligt
- Stor möjlighet att vara med och bestämma när du kan arbeta
Anställningsvillkor:
Titel: Kundsupport 2 personer
Anställningstyp: Fast schema varannan helg löpande, men även flexibilitet att kunna jobba vardagar och även under sommarsemestern
Löneform: Fast lön
Placering: Kontor vid Odenplan
Start: Start februari enligt överenskommelse
Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier, deltidsjobb, eller eget företag. Du kan också vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat genomföra ett logik- personlighetstest. Detta tar drygt 30 minuter.
Välkommen in med din ansökan!
Om företaget:
Retail Knowledge är ett högpresterande rekryterings och bemanningsföretag med främsta prioritet att nå dina mål genom vår passion, kunskap och erfarenhet. Sedan starten 2002 har vi identifierat högkvalificerade kandidater för specifika roller inom olika discipliner och branscher och jobbat med fler än 500 kunder.-
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson