OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta med kundservice som innefattar att du kommer ha kundkontakt via mail, telefon, sociala medier och chatt.
Det dagliga arbetet innebär att du är länk mellan kunden och lagerpersonalen, du kommer bland annat att besvara reklamation- och garantiärenden, eventuella frågor om kunders orders så som att uppdatera ändringar i ordern, frågor om företagets produkter till både återförsäljare och privatpersoner.
Vem söker vi?
Vi söker en datorvan och självständig person som trivs med att jobba i högt tempo. Du älskar att hjälpa kunder, att vara organiserad, lösningsorienterad och sätter kunden i fokus. Du ska inte ha några problem med att planera, vara noggrann, du ska vara stresstålig och kunna ha "många bollar i luften". Du ska ha jobbat med kundtjänst sedan tidigare.
Arbetsuppgifter
Ta hand om våra kunder och besvara frågor via mail, telefon, sociala medier och chatt.
Assistera lagret vid behov med orderhantering.
Hantera returer och reklamationer som kommer tillbaka.
Ha kontakt med fraktbolag i olika ärenden.
Ha kontakt med samarbetspartners.
Vara med och ständigt utveckla företaget till det bättre.
Intervjuer sker löpande under perioden.