Kundtjänst E-handel Lager

Kundtjänst E-handel Lager

Arbetsbeskrivning

Du kommer arbeta med kundservice som innefattar att du kommer ha kundkontakt via mail, telefon, sociala medier och chatt.
Det dagliga arbetet innebär att du är länk mellan kunden och lagerpersonalen, du kommer bland annat att besvara reklamation- och garantiärenden, eventuella frågor om kunders orders så som att uppdatera ändringar i ordern, frågor om företagets produkter till både återförsäljare och privatpersoner.
Vem söker vi?
Vi söker en datorvan och självständig person som trivs med att jobba i högt tempo. Du ska vara bekväm med att kunna jobba i Excel och olika system/programvaror som används varje dag. Du älskar att hjälpa kunder, att vara organiserad, lösningsorienterad och sätter kunden i fokus. Du ska inte ha några problem med att planera, vara noggrann, du ska vara stresstålig och kunna ha "många bollar i luften". Du ska ha jobbat med kundtjänst sedan tidigare.
Arbetsuppgifter
Ta hand om våra kunder och besvara frågor via mail, telefon, sociala medier och chatt.
Assistera lagret vid behov med orderhantering.
Hantera returer och reklamationer som kommer tillbaka.
Ha kontakt med fraktbolag i olika ärenden.
Ha kontakt med samarbetspartners.
Andra administrativa uppgifter kommer tillkomma.
Vara med och ständigt utveckla företaget till det bättre.



Intervjuer sker löpande under perioden.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Narse Group AB Nässjö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2022
  • Ansök senast: 12 januari 2023

Postadress

Storgatan 71
Nässjö, 57133

Liknande jobb


7 oktober 2024

Kundservicemedarbetare till Telenor

Kundservicemedarbetare till Telenor

7 oktober 2024

Cargo Reservation

Cargo Reservation

7 oktober 2024