OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är bemannings- och rekryteringsföretaget för studenter och unga akademiker. Vi är idag Sveriges största arbetsgivare för studenter och har ungefär 1 600 konsulter ute på uppdrag varje månad. Vi verkar för att företag skall erbjudas en kanal för att kunna säkra sin kompetenstillförsel på såväl kort som lång sikt samtidigt som studenter och unga akademiker skaffar sig värdefulla meriter och kontakter inför framtiden. Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb. Vi jobbar inom de flesta branscher och med många av Sveriges största företag såväl som med mindre organisationer. Academic Work är idag ett av Sveriges största bemanningsföretag med cirka 100 personer sysselsatta internt. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping och uppdrag över hela Sverige. Välkommen till framtiden! Academic Work söker just nu för kunds räkning telefonsupport till ett företag som jobbar med betalkort. Kortbolaget ger ut och marknadsför betal- och kreditkort samt profilerade kort och delbetalningar. Företaget ingår som ett företag i en stor bankkoncern. Företaget är ganska nystartat och befinner sig i en expansiv fas. Företaget ska till hösten lansera ett nytt kort på marknaden och som kundtjänstmedarbetare kommer du vara en del av lanseringen och arbeta med att ge kunderna bästa möjliga service genom att svara på inkommande frågor via telefon. Omfattning: Uppdraget startar 7 augusti med en obligatorisk utbildning på två veckor heltid. Därefter är arbetstiderna 17-20 mån-fre och du bör kunna arbeta minst 1-2 kvällar i veckan. Uppdraget kommer att pågå i tre månader till en början och förmodligen blir det förlängning. I arbetet som telefonsupport är det viktigt att du har god datavana samt talar god engelska. Det är även viktigt att du är flexibel eftersom det kan behövas extra hjälp utöver 1-2 pass i veckan. Lanseringen kommer att starta med en omfattande utbildning som är obligatoriska för alla kundtjänstmedarbetare. Det är därför ett krav att du kan arbeta heltid 9-17 vecka 32 och 33. Utbildningsmässigt är ekonomi meriterande dock inget krav. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete eller annat yrke inom servicebranschen. Som person brinner du får att ge kunder bästa service och har en hög social förmåga eftersom du kommer att ingå i ett team.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl