Kundtjänst - Farsta - Heltid

Kundtjänst - Farsta - Heltid

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi framtida stjärnor inom kundsupport hos vår kund som arbetar inom logistik. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och bygga erfarenhet tillsammans med ett härligt gäng. Låter det spännande?
Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos vår kund där du bland annat kommer att ge professionell service och support, ta emot inkommande samtal, mail samt arbeta med felsökning och problemlösning.
I jobbet ingår till exempel att:
Svara i telefon
Hjälpa kunder och kollegor med problemlösning
Göra felsökningar
Svara på mail
Ge service i världsklass

Är du den vi söker?
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Viss erfarenhet av att arbeta med service och försäljning kommer att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del, men har du inte det blir startsträckan helt enkelt bara lite längre.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du gillar att ge service av högsta kvalitet och inspireras av att leverera service som överträffar kundernas förväntningar.
Plats: Farsta
Arbetstider: Arbetet är förlagt mån-fre 07.00-16.00
Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid.
Omfattning: Heltid
Lön: Timlön
Observera att en bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidat.
Rekryteringsprocessen hanteras av Simplex Bemanning. Frågor rörande tjänsten hänvisas till Simplex Bemanning
Om oss:
Simplex grundades 2014 med visionen att erbjuda företag flexibla bemanningstjänster och människor en väg ut i arbetslivet
Det som till en början var en liten tanke med personliga bemanningslösningar växte snabbt till ett stort men specialiserat erbjudande.
Erfarenheten, kunskapen och viljan förmedlas idag via våra många konsulter i olika affärsområden.
Simplex metoder hjälper företag inom logistik, transport och industri att optimera sina verksamheter samt sänka sina personalkostnader. Detta genom inhyrning, rekrytering eller personalentreprenader.
Välkommen in i en värld av möjligheter. I alla fall när det gäller nytt jobb. Vi kopplar samman dig med flera företag som letar efter just din profil. Med vår hjälp hittar du snabbt flera alternativ som tar dig framåt i arbetslivet.
Är du på jakt efter nya utmaningar har du kommit rätt. Sedan starten har vi alltid haft samma fokus. Vi vill erbjuda människor i alla åldrar ett roligt jobb som motiverar dem att utvecklas. Vi vill att alla anställda skall ha kul, trivas och må bra. Gör alla det kommer resultaten per automatik.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Simplex Bemanning AB Hägersten
  • 7 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2022
  • Ansök senast: 21 april 2022

Besöksadress

Jakobsdalsvägen 13
Hägersten

Postadress

Jakobsdalsvägen 13
Hägersten, 12659

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024