Kundtjänst för Escape Rooms och E-handel

Kundtjänst för Escape Rooms och E-handel

Arbetsbeskrivning

För dig som vill svara våra glada kunder via telefon och mail, både för Escape Room-anläggningarna (som har 4.8 i betyg på Google Reviews) och E-handeln (som har 4.8 i betyg på Trustpilot).
Vi söker dig som skriver perfekt svenska och tidigare jobbat i kundtjänst (helst i en E-handel, dock inget krav).
Arbetsuppgifter:
Svara på mail från kunder
Svara på enklare frågor över telefon
Anteckna returer i ett Google Spreadsheet en gång per dag

Vi är ett härligt gäng som håller hus i Haga och på Vasaplatsen i Göteborg! Varmt välkommen att söka dig till oss! :)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kamaji Experiences AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 augusti 2023
  • Ansök senast: 13 augusti 2023

Postadress

Karlbergsvägen 89A
STOCKHOLM, 11335

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024