Kundtjänst för ett Premium bilmärke

Kundtjänst för ett Premium bilmärke

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Har du ett stort intresse för bilar? Brinner du även för att skapa goda kundrelationer, ge professionell service och samtidigt arbeta med mycket eget ansvar? Då är du vår nya kollega!
Vad erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med ett introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen.
Utöver ljusa lokaler, grymma kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskortet
Utvecklingsmöjligheter
Betald introduktionsutbildning under 15 dagar



Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du för ett premiumbilmärke att hantera inkommande samtal, e-postmeddelanden och chatt-förfrågningar från kunder samt sociala medier. Utöver detta ger du professionell service på en hög nivå och hanterar kunders olika ärenden för att tillgodose deras behov.
Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider måndag-fredag kl. 08:00-17:00. Chatten samt sociala kanaler är öppna till kl 18:00.
Anställningsgrad: 100%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2022-03-01
Om dig
Du är en person som känner lite extra för bilar, i detta fall bilar av premiumklass.
Du arbetar mer än gärna tillsammans med en nybildad grupp likasinnade som delar detta intresse och ser fram emot att supportera bilälskande kunder, allt detta inom ett företag som vet hur man gör det i världsklass.
Är du den som sätter sig i en ny bil, ser dig omkring och direkt vill ta reda på alla funktioner?
Vi ser gärna att du besitter den nyfikenheten, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Vidare tror vi att du är en person som har ett gott tålamod och även besitter det där lilla extra när det kommer till service.
Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som visar framfötterna. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Du hittar enkelt till gasen och är inte rädd för att ibland behöva växla upp och du är villig att självmant ta ut kurvorna ibland om det skulle behövas!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
- Engelska flytande i tal och skrift
- Svenska flytande i tal och skrift
- Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!

Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com


Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 69 kontaktcenter i 26 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm Stockholm
  • 20 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024