Kundtjänst - förstklassig service!

Arbetsbeskrivning

På vårt Contact Center arbetar engagerade kompetenta kollegor för att ge våra kunder förstklassig service varje dag!

OM ROLLEN

Du är en problemlösare för slutkunder, både privatkunder och partners. Ärendena du kommer att hantera gäller fakturor, returer och betalningar. Här är man ansiktet ut mot kund och får dagligen ge service via, chatt, mail och telefon i varierade ärenden, men huvudsakligen inom e-handel för vårt varumärke Walley, www.walley.se (https://www.walley.se/) . "

OM DIG

Du trivs av kontakt med andra människor och av att få ge service och ett fint bemötande. Du är en god beslutsfattare, effektiv och med god vana att arbeta i olika system, alltid digitalt. Du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning, trivs i ett högt tempo och är med och bidrar till en bra teamkänsla.

Vi tror också att du:

- är serviceminded och alltid arbetar för kundens bästa
- har lätt för att skapa förtroende och är pålitlig
- flexibel och självständig
- är en do:er - effektiv
- nytänkande
- är intresserad av att bli riktigt bra på kundservice
- har en positiv inställning
- talar och skriver svenska och engelska


Vi bedömer det som meriterande om du tidigare arbetat inom kundservice och om du talar flera språk.

Tjänsten är en allmän visstidsanställning i 6 månader, med möjlighet till förlängning.

VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG

För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Collector. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi.

Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur, som kan beskrivas utifrån våra värdeord Entreprenörskap, Engagemang och Etik. Du får en fartfylld och stimulerande arbetsmiljö i härliga lokaler centralt i Göteborg.

Känner du att det passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats tror vi att du kommer att trivas bra tillsammans med oss!

OM COLLECTOR BANK

Collector är en digital nischbank som utvecklar finansiella tjänster för privat- och företagskunder. Vi lägger stor vikt vid att skapa smarta, digitala lösningar som förenklar våra kunders vardag. Collector Bank präglas av en stark entreprenörsanda och vi brinner för att förverkliga idéer - både våra egna och andras.

Våra kontor finns i Göteborg (huvudkontor), Stockholm, Helsingfors och Oslo. Koncernens moderbolag Collector AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm.

INTRESSERAD?

Kul! Ansök senast 10 november.

Urval och intervjuer sker löpande, så ansök asap!

Kontakta gärna oss! För frågor om rollen och teamet är du välkommen att kontakta Rojan Ali, Team Manager Contact Center, på rojan.ali@collectorbank.se.

Vid frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen kontakta Anna Selander, HR Business Partner, anna.selander@collectorbank.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Josef Bosaeus
0737120483
Carina Regnér

Hanna Hillerdal
010-1610829
Jeanette Wallin
0737-120474
Ida Ljungberg

Anna Selander

Josefine Berglund
0737-120601

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Collector Bank
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 10 november 2021

Besöksadress

Östra Hamngatan 24, Göteborg
None

Postadress

Östra Hamngatan 24
Göteborg, 41109

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024