Kundtjänst / Front Office till Visa Business Card-avdelningen i centrala...

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en kundtjänst på ett företag i Stockholms centralaste delar? EnterCard söker en kundtjänstmedarbetare till sin Visa Business Card-avdelning. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag via Ivy Talentsmedambition och goda chansertill överrekrytering.För att du ska komma in i din nya roll på bästa sätt erbjuder vi dig ett introduktionsprogram som ger dig kompetens och trygghet.

Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finnsrepresenteradei Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer påhttps://www.entercard.se/

EnterCard söker nu en flexibel, snabblärdoch social person som är noggrann och levererar service i toppklass i rollen som kundtjänstmedarbetare.

I rollen som kundtjänstmedarbetare inom Visa Business Card arbetar du med följande arbetsuppgifter:

- Hanterar inkommande samtal, mejl och post med frågor som rör Visa Business Card från företagskunder men även från bankkontor
- Levererar service som överträffar kundernas förväntningar och hanterar de varierande ärenden och frågor som kommer in, t ex kort-, faktura- och transaktionsfrågor

Vi söker dig som:

- Har minimum en avslutad gymnasieexamen
- Gärna har erfarenhet av arbete via telefon och kundbemötande
- Är öppen, lättsam och social som person samt uppskattar likväl kontakten med kunderna som goda relationer till dina kollegor
- Kan identifiera dig med följande ord: Positiv, ansvarstagande, innovativ och noggrann
- Kan hantera och trivs i en händelserik och förändringsbenägen miljö
- Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

I den här rollen blir du en nyckelperson som bidrar till nöjda företagskunder och du förväntas vara professionell i ditt yrke och alltid erbjuda bästa tänkbara service. Du välkomnas till ett härligt team av kollegor som vill leverera på topp och som har en god stämning på jobbet.

Att jobba som konsult på Ivy Talents:
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc. Vi är ett certifierat bemanningsföretag och våra konsulter omfattas av kollektivavtal.

Start:Augusti / September
Omfattning:Heltid
Arbetstider:Kontorstider

I den här rekryteringen samarbetar EnterCard med Ivy Talents. Bifoga CV och Personligt brev i din ansökan.Frågor är välkomna till emil@ivytalents.se.Vi ser fram emot att höra från just dig!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, customer service agent, bank, Stockholm, service

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 31 juli 2019

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024