OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Tycker du om att lösa problem och hjälpa dina kollegor och kunder i ett högt tempo? Är du intresserad av en utvecklande roll där du får ta mycket eget ansvar? Då kan du vara den vi söker!
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare för Bring på Arlanda. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse.
Rollen är ett konsultuppdrag men övergår för rätt person till anställning direkt hos kundföretaget.
.
Arbetstempot i kundtjänstrollen är högt och för att passa in så bär du ha, förutom stresstålighet en stark ambition och förmåga att vara serviceinriktad.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande förfrågningar inom logistik för Brings räkning.
Du hanterar ärenden via telefon och mail främst angående leverans inom Norden. Andra administrativa uppgifter kan tillkomma, så som fakturering. Du kommer att tillhöra ett härligt team på 5 personer som stöttar och hjälper varandra.
Öppettiderna är mån- fre 07-18.
Din profil
Kompetenskrav/Utbildningskrav:
Gymnasiekompetens
Reella kompetenskrav:
Datorvana
Flytande Svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i Engelska
Lokalkännedom
Personliga egenskaper:
För att trivas i vårt team bör du vara snabblärd och noggrann samtidigt som du gillar att ta stort eget ansvar.
Du ska ha ett brinnande intresse för att ge god service till såväl våra kunder som medarbetare.
Om företaget
Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i hela Norden. Hos dem får du hjälp med allt från e-handel till läkemedelstransporter. Bring hanterar paket, bud och gods, de kan lagerhålla dina varor och är erfarna på tempererad livsmedelslogistik.
Kontaktpersoner på detta företaget
Simon Egelius
Simon Egelius
Linnea Månsson
Christian Gerdén
Christian Gerdén
Mikael Jofalk
Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman
Emelie Willman
Jacob Tormod