Kundtjänst hos spel- och underhållningsföretag

Arbetsbeskrivning

Stockholm

Skulle du trivas i en roll där du får hjälpa och informera andra människor? Är du dessutom pedagogisk och duktig på att kommunicera på ett tydligt och informativt sätt? Då är det här tjänsten för dig!

Beskrivning
Perido söker en kundtjänstmedarbetare till vår kund, en trygg och engagerad arbetsgivare inom spel- och underhållningsbranschen. Du som är noggrann och duktig på att samarbeta välkomnas till en platt organisation med snabba beslutsvägar där alla medarbetare erbjuds goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i centrala Stockholm.

I det här konsultuppdraget kommer du att tillhöra kundtjänstavdelning där du framför allt tar emot telefonsamtal från vår kunds kunder, besvarar frågor eller ger information om företagets tjänster. Utöver detta finns det möjligheter att längre fram kunna söka sig till en mer coachande roll där bland annat mäta kvalitet, medlyssning och feedback på kollegor kan komma att bli aktuellt samt att vara med i arbetet att utveckla kundtjänsten.

Vi tror att för att du ska lyckas och trivas i rollen är det framför allt viktigt att du är duktig på att kommunicera på ett tydligt och pedagogiskt sätt, och det är självklart en fördel om du är van vid att arbeta med kundtjänst via telefon sen tidigare. Dessutom tror vi att du tycker att det är roligt att hjälpa människor. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
-Gymnasieexamen
-Några års erfarenhet av kundtjänst
-Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande:
-Erfarenhet av att fungera som teamleader eller coach inom kundtjänst

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 4-5 månader med stora chanser till förlängning. Tillträde så fort som möjligt.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 31670DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
31670DB

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 10 april 2015

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024